onsdag, oktober 14, 2009

Stormigrän

Idag har jag haft den stora blyhjälmen på, hela dagen. Och på natten också, för det började någon gång vid ett snåret i morse. Jag har tagit en citodon (det som fanns till hands i natt), som gjorde att jag sov okej i några timmar, och en zomig som inte gjorde någon skillnad alls.

Undrar varför det inte går att rå på migränen alls vissa dagar, medan medicinerna faktiskt hjälper fullt ut andra?

En sak är säker - det är inte lätt att vara kreativ och skriva nyhetstelegram för radio när man har stormigrän. Vilket är vad vi gjort hela dagen i skolan idag. Och det roligaste av allt; i morgon ska vi läsa in telegrammen i en riktig radiostudio, inför riktiga radiomänniskor. Mina telegram duger knappt som dasspapper...

2 kommentarer:

Linda #handgjordlyx sa...

Kanske läge att sänka kraven lite, med tanke på hur du mår...? Dasspapper är bättre än inget!

*kram*

Anonym sa...

Usch, jag lider verkligen med dig. Hoppas att du mår bättre å det snaraste.

Kramar