torsdag, oktober 01, 2009

Maken är inte riktigt klok!

Vi sitter oftast bredvid varandra och datar på kvällarna. Alldeles nyss sa han:
- Så, nu har jag köpt en ny dator till dig.
-?!?!?!?!?!
- Ja, jag tyckte synd om dig som inte har någon dator som fungerar nu när du skriver så mycket. Så jag köpte en bra (dyr, min anm.) dator till dig.

Åh, vad det är bra att ha en make som kan ta de där besluten. Själv velar jag i hundra år, och när jag väl slår till så blir det bara skit. Eller så har erbjudandet alternativt produkten hunnit ta slut.

7 kommentarer:

S sa...

Jag bad mannen att läsa, sen sa jag bara "läs och lär".

Linda #handgjordlyx sa...

Grattis!! =)=)

Anna sa...

Vad gulligt och otroligt snällt gjort!

Livet på Citronodlingen sa...

Vilken sötnos!

Världen enligt J. sa...

Mycket omtänksamt!

Alex sa...

Dator för dig, Nintendo Wii för mig ;) Hör av dig om helgen!

Alex sa...

eeh, alltså, din man har ju inte köpt Wii till mig - men m i n köpte det...till mig...eller...tja...