lördag, september 05, 2009

Det kostar på...

Även fast det bara är lille H hemma är jag sjukligt slut (och migränig) efter en dag ensam med honom. Jag är på allvar beredd att gå och lägga mig nu, om det gick. Måste hålla mig vaken till 22 då Vovvan ska ha sin medicin, men sen är det klubb kudden som gäller för mig.

Jag vet att jag skrivit det förut, men det tål att upprepas: En stor eloge till alla ensamstående föräldrar där ute! Hur ni klarar det vet jag inte, men ni är värda en hel massa beundran.

3 kommentarer:

Linda #handgjordlyx sa...

Men du. Ensamstående är annat än ensamstående och migränig och sjuk. Jag har varit ensamstående. Jag har varit migränig och sjuk och jag har varit allt på en gång. Det ÄR skillnad.

Krya på dig. Fort.

Livet på Citronodlingen sa...

Men du är ju inte bara tillfälligt ensamstående, du har ju dessutom den jobbiga migränen att klara av. DU är värd en eloge. Så det så.

Ponder sa...

Må så vara att jag har migrän, men jag tycker ändå att ni som är eller har varit ensamstående föräldrar gör ett superjobb, så det så!

Tack för krya på:erna! :)