onsdag, september 09, 2009

Ny favorit

Jag har kommit på att september är min nya favoritmånad. Jag vet egentligen inte riktigt varför, men jag tror det beror på att det (nästan) alltid är mycket finare väder än vad jag förväntar mig. Och om det är dåligt väder gör det inte så mycket för man är ändå inte ledig. Lite som maj, fast utan sommarhetsen, om ni förstår vad jag menar?

Hur som helst så njuter vi av de varma eftermiddagarna när jag hämtat hem killarna från dagis. Om inte annat är det bra mycket enklare att orka med för mig när vi är ute (ljudnivån blir inte lika hög och eftersom vi har staket runt tomten behöver jag inte vara i hälarna på dom hela tiden). Om bara lille H kunde sluta äta sand skulle allt vara perfekt!

3 kommentarer:

Livet på Citronodlingen sa...

Äsch, min mormor sa alltid att lite skit rensar magen :o)

Anonym sa...

Visst är september bara bäst, insåg det nu när du sa det! Man har verkligen inga förväntingar och så är det inte tokvarmt utan härligt friskt i luften!

Linda #handgjordlyx sa...

Munkavle? ;-)