tisdag, september 01, 2009

Skoldagen

Mycket bättre idag, som sagt. Vi körde igång på riktigt och vi diskuterade nyhetsartiklar för att lära oss hur de är uppbyggda. Allt det har jag redan läst på kursen i våras, vilket gjorde att jag kunde glänsa lite. Alltid bra för självförtroendet, plus att jag tror att de andra inte bara ser mig som "trebarnsmorsan" (som en av killarna i klassen uttryckte sig idag), utan som någon som kan en del. Av någon anledning känns det viktigt...

Hur som helst är känslan mycket bättre idag, och allt skulle vara perfekt om det inte vore för migränen. Den sorgliga sanningen är att jag inte fixar att ha människor runt mig i tre timmar i sträck. Förhoppningsvis ska jag klara av kursen, men det känns inte helt självklart just nu... (Det blir mer intensivt längre fram nämligen.)

1 kommentar:

Linda #handgjordlyx sa...

Hejja dig! =) Du ÄR ju duktig, så är det.

Hoppas hoppas att ökningen av dosen gör att du blir mindre migränig/mindre lätt-triggad.