fredag, januari 15, 2010

Idag är jag less

Less på migränen, som gör att jag missar så mycket. Förut, innan jag började jobba och plugga, var det med barnen jag missade mycket. Nu blir det så mycket mer påtagligt, när jag alltid måste tacka nej till allting som är utan för måstena. Eller så tackar jag ja med migränen som brasklapp.

Idag har en av mina finaste vänner i klassen födelsedagsfest och jag vill vara där, vill vara med, vill festa och ha roligt. Vill vill vill. Men vad fan hjälper det när migränen hamrat ner mig i soffläge, som vanligt.

3 kommentarer:

Morfen sa...

Usch, jag vet precis hur det är. Hoppas du vågar prova något alternativt, akupunktur, kiropraktor, migränte från hälsokost, gurkmejakapslar från hälsokost.. På torsdag får jag Botox, jag berättar sen om hur det går. :)

S sa...

Åh, jag önskar att jag kunde komma och trolla bort det där med mitt magic finger...

Elin sa...

Skickar ett gäng kramar till dig!