fredag, januari 22, 2010

Klippkort på sjukan och knarkararmar

Det har gått väldigt smidigt på sjukan idag - sköterskorna är både trevliga och duktiga - men det är ändå lite slitigt att springa där två gånger om dagen. Idag stängde de dessutom tidigt, så jag var tvungen att komma redan 15, vilket gjorde att dagen blev ganska sönderdelad av de där besöken. Fördelen med det var att jag slapp vara med på sista timmen av vårat tre timmars seminarium idag, alltid nått.

Trots intensiv behandling mår jag betydligt sämre idag. Kanske är det biverkningar eller så är det, som min kloka vän -sl- sa, att jag tillåter mig själv att känna efter nu. Vilket som hoppas jag det blir en bättre dag i morgon.

Armarna börjar se lite lätt knarkiga ut, men det är smällar man får ta antar jag...


Jag får fortfarande lite lätt ångest av att ligga på sjukhusbritsarna, men tack vare de underbara syrrorna har det gått över förväntan.


Jag vill inte ens veta vad de använder de här sakerna till...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Fy sjutton, en till som blir rädd bara av att se ett sånt rum...

Har du märkt någon skillnad än, jag har ju inte hunit kolla din blogg på några veckor och nu allt detta!
Ta hand om dig vännen!

Kram Åsa

Livet på Citronodlingen sa...

Hoppas det snart vänder och du börjar känna dig bättre istället!

Viktoria sa...

Du gör det så bra! Heja dig!

Anonym sa...

Bara du blir bättre, det håller vi tummarna för!