tisdag, januari 26, 2010

Ny dag, nya piller

Idag börjar jag med en ny medicin som ska hämma immunförsvaret och på så sätt hålla tarmskoven borta. (De uppkommer för att mitt immunförsvar är för effektivt kan man säga och reagerar mot mina egna tarmceller...) Medicinen har en del otrevliga biverkningar, bland annat kan den slå ner immunförsvaret för mycket. Känns väl så där, men vad kan man göra? Det är den bästa medicinen som står till förfogande just nu och sen är det bara att hoppas att den 1) hjälper, 2) inte får mig att må ännu sämre.

För något som är värre än att vara sjuk, är att må skit av alla mediciner (som jag gör nu).

2 kommentarer:

Världen enligt J. sa...

Hoppas verkligen att medicinerna hjälper på rätt sätt och att det vänder snart! Kram.

Ponder sa...

Tack och kram tillbaka!