måndag, januari 18, 2010

Jag håller ihop

Magen verkar ha stabiliserat sig på ett halvdåligt läge. Jag är inte på topp, men bra mycket piggare än i lördags. Har försökt nå magtarm-mottagningen idag, men kom inte fram innan jag var tvungen att åka till skolan för fyra (4) timmars föreläsning (ZZzzzzzZZZZzzzzzzz). Gör ett nytt försök i morgon för jag måste få veta vad jag ska göra om jag blir sämre. (Kortison är ju förbjuden frukt för mig nu för tiden med tanke på mitt urkalkade skelett.)

Annars gick det över förväntan i skolan. Trodde inte jag skulle palla, men att sitta fyra timmar och dåsa i ett mörkt rum gick över förväntan.

Naturligtvis fick vi ett nytt grupparbete tilldelat, som ska vara klart till på måndag. Hurra.

2 kommentarer:

Linda #handgjordlyx sa...

Åh, grupparbete! Vad underbart härligt!! *suckar* Grupparbeten borde förbjudas. I lag!

Hoppas att du får tag på rätt människa imorgon och att du får någon slags hjälp fort. Du behöver få må bra nu. Sådeså.

Livet på Citronodlingen sa...

Hoppas det löser sig snarast. Det räcker nu tycker jag...