lördag, september 13, 2008

Det kostar på

Idag har vi varit och firat lillasysters födelsedag, och jag kände redan när vi höll på att samla ihop oss att "det här kommer bli jobbigt". Dum som jag var lyssnade jag inte på mig själv, och nu sitter jag här och är helt slut i kropp och själ. Hoppas det snart vänder så att jag orkar med mig själv och andra. Har så många jag vill träffa och umgås med, men vet att det är ett högt pris jag får betala för bara en kort stunds socialt umgänge.

Nej, nu ska jag bara vila så att jag orkar åka till Småland i november!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ja nu får du vara hemma och samla kraft vännnen!

Orkar du bara det allra minsta så ska du absolut med *hoppas*

Kram!!
-Åsa

Busmamman sa...

Jaa vila upp dig inför det!
Men du, här är det heeelt okej att gå undan och vila sig om man vill. Och vi kan passa lille H :)

Linda #handgjordlyx sa...

Småland? Hem till mig?

Lotta sa...

Måste vara dödens irriterande att inte kroppen hänger med på dina beslut. Ett litet kalas var väl inte för mycket begärt?

Vila, vila och vila nu så ses vi i november.

Ponder sa...

Men -sl-, du bor ju inte i Småland ju, har du glömt det?! ;) (Du kanske borde byta nick till -vl- eller kanske -gl-? ;)

Det är lite längre norr ut än dina hemtrakter jag ska till, om jag inte är helt ute och cyklar.

Linda #handgjordlyx sa...

Ja, det kan ju knappt vara södrare än mina hemtrakter iallafall, för då hamnar du i skåneland ;-)

Byta nick är för stort *S* tänk om jag glömmer vem jag är?!