måndag, september 01, 2008

Första vardagen

Idag började maken jobba igen, visserligen inte heltid än, men det innebär ändå att jag från och med nu ska vara ensam hemma och ta hand om lillskrutten själv större delen av dagen.

Utvärdering av dag 1:
Mycket migrän, förkyld och kinkig bebis, väldigt trött mamma. Maken fick komma hem tidigare, redan första riktiga dagen på nya jobbet. Känns verkligen toppen.

Känner själv hur spänd jag är, både i käkar och axlar, vilket inte hjälper migränen direkt. Maken har lovat mig massage nu (på sjukgymnastiken finns ingen tid...), hoppas det hjälper lite i allafall.

2 kommentarer:

Alex sa...

Inte den drömstart man vill ha kanske, på det nya vardagslivet. Jag sitter förtvivlat och hoppas att du ska må bättre, men faan, det går trögt ser det ut som. Kram!

Ponder sa...

Tack för att du tänker på mig, bara det värmer enormt. :)
Får vi bara lite schvung på det här med rehab osv så ska det nog gå vägen det här. *hoppfull*