torsdag, september 04, 2008

Självstress

Jag stressar upp mig själv, över allt möjligt och omöjligt. Jag vet om det, men kan inte direkt göra något åt det. Det största orosmomentet just nu är att maken och dottern åker till Norrland i helgen medan jag och pojkarna ska vara hos min mamma. Kommer jag att fixa det? Kommer jag att få den hjälp jag behöver? (Min mamma har ju som bekant lite svårt att förlika sig med att jag är dålig, och inte blir det bättre när det drar ut på tiden så här.) Helst skulle jag vilja att de stannade hemma, men jag kan inte med det, eftersom jag vet att både dottern och farmorn skulle bli ruskigt besvikna om resan inte blir av.

Tänk så mycket lättare allt skulle vara om jag var frisk.

Dessutom missar jag min träning och avslappning i morgon, något jag verkligen skulle behövt när jag är så här stressad...

1 kommentar:

Anonym sa...

Nej vilken skit jag ju själv ringt in släkten och ja det har inte blivit jättebra...hoppas ni har bättre tur med din mamma!

Nästa gång kommer jag :-)
Samtidigt som jag så klart hoppas att det inte blir en andra gång för du ska ju bli av med migränen!
-Åsa