onsdag, september 17, 2008

Hektiskt vecka

Massage för mig, föräldrarmöte, föräldrartjänst på dagis, balletpremiär för dottern, BVC med lillplutten, vattenträning för mig. Tror det var allt, men jag har säkert glömt något. Det känns så i allafall. Hoppas det inte var/är något viktigt.

Apropå glömma, eller snarare inte glömma, var jag så stolt när jag kom ihåg att gratta vännens dotter på 3-årsdagen häromdagen... bara det att det var en månad för tidigt! Så kan det gå när man är migrän- och amningsförvirrad; tur att man har något att skylla på i allafall. ;)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan! Ang. Mikk-line då... Jag stod och velade mellan en i 92 och en i 98. 86an från förra året, var precis på gränsen för liten och Leo är 90.5 cm och väger 14 kg drygt. Josefine på Kidsbutik var dock tydlig med att står man och velar mellan två olika storlekar så ska man ta den större, när det gäller Mikk-line. Det finns ju dessutom resår invändigt i midjan, så man kan "fluffa upp" den lite liksom. Man bör ju ha i åtanke att vintern pågår i ett halvår...:((

På Kidsbutik.se när du klickar dig in på en Mikk-line overall så har du en bra måttabell där, med mått på allt från nacke, gren till midja. Kanske kan hjälpa dig lite?

Alex sa...

här är det också fullt upp. barntimmarna i måndags, bvc igår, sångstund imorgon och så måste jag skjutsa Felicia till skolan på fredag morgon. Längtar så till lördag!

Världen enligt J. sa...

Föräldratjänst!? Blotta ordet framkallar rysningar som börjar någonstans nere vid tårna. Och med migrän...jag vill inte ens tänka på kombinationseffekten.

Ponder sa...

Lerica: Tack för svaret! Ska kolla kidsbutiks hemsida och måttabellen där. :)

Alex: Hektiskt hos er med ser jag - hur kommer det sig att du måste köra F?

J: Jag skickar maken-kraken på f-tjänsten, finns inte en chans att jag pallar det nu. Så det är honom det är synd om, egentligen.

Anonym sa...

Jaja, så kan det gå, det var ju ändå bra att komma ihåg...inte säkert att alla grattar!
Hoppas du känner dig ok på fredag kväll ändå!

-Åsa