måndag, september 01, 2008

Loggade läsare

Helt plötsligt blev jag så nyfiken på vilka som läser här, trots att jag förut sagt att jag faktiskt inte bryr mig om det, att jag skriver för min egen skull o s v. Vet inte vad som har ändrats, egentligen, men nu kändes det helt plötsligt som jag ville veta vilka ni osynliga läsare är. Får ser hur länge jag vill ha det kvar.

(Det här är anledningen till att bloggen är så ful just nu, för jag var tvungen att ändra på mallen för att kunna lägga till loggarna...)

10 kommentarer:

Världen enligt J. sa...

Det kan ju vara intressant att se vilka stalkarna är :) Själva tycker jag att feed-funktionen ser så ful ut att jag avstår.

Cissi sa...

jag är ju här ;) svårt att gömma sig med min flagga.

Linda #handgjordlyx sa...

åh, jag fattar ju som vanligt ingenting av det där tekniska ;-)

Menar du att du SER mig nu? Ser som att du vet att jag har varit här och snokat? Och om jag inte skickar någon kommentar så får jag liksom skämmas i efterhand?

Nina sa...

Jaha, så nu kan man inte smyga in här längre då ;) *s*

Anonym sa...

Klart man vill veta, jag är här jämt och kikar om du inte visste det redan, en lagom galen tvåbarnsmamma med en bajskatt :-)

Ponder sa...

Ha ha, ja, nu får ni skämmas JÄTTE mycket om ni varit här utan att kommentera! ;D

Närå, det är inte meningen med loggarna. Det är liksom dom som aldrig kommenterar, som inte syns, som jag är nyfiken på. Med hjälp av loggarna ser jag hur många sådana personer som är här, men inte så mycket mer.

Anonym sa...

Men jag behövde inte logga in för att komma in hit idag??

Ponder sa...

Lerica: Det är bara barnens bloggar som man måste bli inbjuden till för att läsa, den här är öppen för alla. :)

Nikki sa...

Hej! Har hittat hit igen!

Ponder sa...

Hej Nikki, kul att se dig här igen. :) Allt bra? (Jag kan inte läsa bloggar med mörk bakgrund, som t ex din, p g a migränen, så jag är inte uppdaterad...)