måndag, mars 08, 2010

Inte biverkningar, definitivt kräksjuka

Kräksjukan är här, på riktigt. Jag körde en all nighter och på eftermiddagen satte lille H igång. Nu väntar vi på de andra.

Och Prinsen hade öroninflammation också.

Bara att bita ihop och ta sig igenom skiten.

För övrigt blir jag lite irriterad på min käre Make som flera gånger idag ifrågasatt om det verkligen är kräksjuka jag har. Visst, jag förstår att han hoppas att det inte är det, men när man har spytt non stop hela natten, då finns det liksom inga tvivel.
"Är det verkligen kräksjuka du har?"
"Nej, älskling, det är nog bara något jag hittat på..."

5 kommentarer:

Världen enligt J. sa...

Åh, nej!

Tja, vad skulle det annars vara? Skavsår, benbrott, förkylning? ;)

Anna sa...

Blä blä blä!
Kräksjuka är INTE kul!!!

Linda #handgjordlyx sa...

Åhhhh stackars, stackars er. Stackars, stackars er. Fy fasen vad hemskt och jag verkligen lider med er. Krya på er ordentligt nu. Helst omedelbums.

S sa...

Usch, usch, USCH!

Lotta sa...

Fy, usch och blä! Ett rent helvete för att uttrycka sig milt. ;)

Krya på er. FORT!