fredag, mars 26, 2010

På sjukan

Men det är inte värre än att jag ska lämna prover. Mitt i lunchrusningen. Mycket välplanerat av mig att åka hit just nu...

Nå väl, jag har i alla fall hunnit kvista bort till mag-tarm och pratat med dom om hur jag mår. Min läkare på mag-tarm är inte tillbaka för än på måndag, så till dess får jag själv gissa vad jag ska göra för att må bättre. Sköterskorna ville inte alls föreslå vad jag skulle göra, vilket är lite konstigt, eftersom de brukar och får komma med medicinska råd...

Nu sitter jag och funderar på om jag ska åka till skolan på fyra timmars seminarium, eller om jag ska åka hem efter det här. Det lutar åt det senare...

Uppdatering:
Jag åkte på seminarium och det var helt jäkla värdelöst. Det gav mig ingenting mer än mera migrän. Tid jag helt klart hade kunnat utnyttja bättre, till exempel genom att ligga hemma i soffan.

2 kommentarer:

Linda #handgjordlyx sa...

Jag röstar för att du ska åka hem och kurera dig! =)

S sa...

Tappra människa... Jag skulle bli galen av alla sjukhusbesök i tid och otid. Du gör det bra!