tisdag, mars 09, 2010

Otack är världens lön

Har roddat allt här idag, från kräktvättar till olika sorters mat till höger och vänster. Dessutom underhållit de två (än så länge) friska barnen, för att så långt det är möjligt få dom att hålla sams så att maken och lille H skulle få sova/vila. Nu ligger alla barnen i sina sängar och majoriteten sover. Ner kommer maken på ruttet humör och börjar med att kasta skit på mig.

Men tack så jävla mycket. Nästa gång ska jag inte anstränga mig ett skit, det är en sak som är säker.

Uppdatering kl 21:
Nu meddelade surpåsen att han tänker gå och lägga sig. Inte mig emot. Ska han vara så'n föredrar jag mitt eget sällskap vilken dag som helst i veckan.

3 kommentarer:

Linda #handgjordlyx sa...

Ajdå. Han behöver nog få sova ordentligt och bli av med kräkan - sen är han nog som ny igen?

Lotta sa...

Han verkar inte vara på topp precis...

Imorgon är han nog bra mycket piggare och braaaa mycket tacksammare mot sin snälla fru. :)

Håll ut!!!!

Morfen sa...

Kämpa på! Det har verkligen inte varit någon rolig tid med kräksjuka och allt. Hoppas att han vaknat på rätt sida idag. Kram!!