torsdag, oktober 16, 2008

Dagens

Hittade den här i Jennys blogg:

Humör: Ganska bra idag, förutom utbrottet på Storasyster och Prinsen idag när de målade med tusch där tusch inte ska vara...
Gjort: Så lite att jag knappt kommer ihåg det, men jag har i allafall cyklat till affären, handlat mat och sen tillagat den. (Crabfish-wok blev det för den som är nyfiken.)
Planer: Inte så mycket mer idag. Försöka komma i säng innan 23 eftersom jag ska på vattenträning i morgonbitti.
Ser på: Slänger ett halvt öga på "Du är vad du äter" som visst är på TV nu.
Lyssnar på: Just nu: Svensk Fastighetsförmedlings reklam, "Coming home" ni vet, och gnisslandet från vagnen när maken försöker söva Lille Herrn. När jag ska sova lyssnar jag på ljudböcker, just nu är det "Pyramides" av Terry Pratchett.
Läser: Rubrikerna i DN är ungefär vad jag klarar av just nu, och bloggar.
Dricker: Ingenting just nu, annars alldeles för mycket Pepsi Max, men även te och vatten.
Äter: Åt precis en ruta Lindt Excellance.
Bästa: Att Lille Herrn och jag sov länge i morse.
Sämsta: Att migräntoppen jag haft sen i måndags (och migränen i sig) inte vill ge med sig.
Barn: Ett sover i spjälsängen, ett ligger i loftsängen och lyssnar på Mamma Mu och försöker somna, ett ligger i vagnen och sover... eller nej, nu piper han igen. ;)
Väder: Först spöregn och kallt, sen mulet och lite varmare. Nu är det mest mörkt. ;)

Inga kommentarer: