lördag, oktober 04, 2008

Utan internet hela dagen

... och det är bara att inse: Vi är beroende!
Efter några timmar började maken vanka runt i huset och prata om att köpa mobilt bredband ögonabums, för så här kunde vi ju inte ha det. Några timmar senare sitter vi båda helt samvetslöst och tjyvsurfar på grannens nät, "bara för att kolla det viktigaste". Man skulle kunna tro att det var jobmejl eller så, men nej då, det var våra respektive Tradera auktioner som gick ut idag. Beroende, som sagt.

6 kommentarer:

Alex sa...

Visst är det så även här. Och än så länge har vi ingen granne att tjuvsurfa på. Tur att ni överlevde ;)

Busmamman sa...

*asg*
Såg du att jag mejlade dig?? På msn-adressen.

Anonym sa...

haha...ja, det är samma här. Fast Glenn skulle aldrig erkänna det. Han är dock inte sen med att säga att jag är en datanörd...;) *morr*

Anonym sa...

Haha samma här, mina auktioner har precis gått ut och vardagen är åter för lugn *s*

Åsa

Linda #handgjordlyx sa...

*S* Det är jobbigt att vara beroende ;-)

Anonym sa...

Hihi! Låter mycket bekant! Men hur tjuvsurfar man, det MÅSTE jag bara veta om samma öde drabbar mig! :)