onsdag, oktober 08, 2008

Mycket bättre idag

Jag tror att det varit lite för mycket för mig den senaste tiden* plus att jag glömde ta kortisonet igår som gjorde att jag mådde så pestigt. Idag är det inget inbokat; jag och Lillfisen har tagit det lugnt helt utan krav. Allt känns mycket lättare, t o m migränen.

* Vi har verkligen tokigt mycket saker hela tiden - är det inte sjukhuset är det BVC, föräldrarfikor, städtjänst o s v - och då har vi ändå sållat bort allt som vi inte måste göra... Har ni andra också fulltecknade almanackor?

1 kommentar:

Jenny sa...

Ja, fulltecknat schema vet jag hur det ser ut ;) Kidsen har ju aktiviteter utspridda över hela veckan, sedan är det teckenkurs, personalmöten, föräldramöte på egna jobbet osv. Denna och näst vecka skulle jag helst vilja radera ur kalendern helt och hållet!
Skönt att du har mått bättre idag!!