fredag, oktober 17, 2008

Varför ger den inte med sig?

Har gått med samma gamla migräntopp sen i tisdags, och inget verkar bita på den. Pillerna ger bara tillfällig lindring, massagen hjälpte inte, yogan hjälper inte, vattenträning hjälpte inte. Börjar få slut på alternativ nu. Maken föreslog en flaska rödvin; det kan ju knappast bli sämre än vad det är. Om inte annat blir jag ju lite roligt och snygg för en stund*.

Sup och svälj, trevlig helg.

* OM jag nu skulle dricka en flaska rödtjut, vilket inte är troligt, skulle maken naturligtvis vara nykter och ta hand om barnen.**

** Varför kände jag att jag var tvungen att lägga till det??

6 kommentarer:

Jenny sa...

En flaska rödtjut och en rejäl orgasm tror jag på ;)

Anonym sa...

Glömde vad jag skulle säga nu efter J kommentar, jag håller med i alla fall :-)

Heja heja!

-Åsa

Lotta sa...

Innan jag kom till rödtjutet tänkte jag faktiskt skriva och föreslå just detta. Kanske hade det hjälpt en stund...

Finns det inga mirakelläkare där du bor? Lite hokus pokus och sånt där du vet. :)

Busmamman sa...

Usch...stackars lilla P *kramar om hårt*

Anonym sa...

Det blir säkert bra efter jennys tips.
Kan dom inte hypnotisera bort huvudvärken. Har dom ingen aning om varför du har huvudvärk?
Dom kankse skulle kunna se något om du kan göra en eeg på dig. kolla hjärn aktiviteten, kan det var de som spökar. vad vet jag.

Linda #handgjordlyx sa...

Jag tror på en flaska rött, trevligt sällskap och många skratt. Har du lust att komma hit? ;-)