tisdag, oktober 07, 2008

På gränsen till sammanbrott

Efter fadäsen med läkarbesöket så hämtade sig aldrig dagen, utan den har varit rakt igenom crap. Är för trött för att orka tänka positivt, så idag får det vara crap helt enkelt. Är så innihelvetes trött på att ha ont, att inte orka, att inte vara med. Är så trött, så trött, trots att jag sover många timmar på nätterna (fast kvalitén på sömnen är inte den bästa, eftersom jag har nattmigrän nu för tiden...). Det tär det här.

Nåväl, i morgon är en annan dag, och hur det än är så lever jag, det är det viktiga. (Ett försök att peppa mig själv, funkar så där, känner fortfarande att jag helst bara vill gråta. Eller sova.)

Ja, jag vet, det är lite Drama Queen över rubriken, men det var så det kändes just då. Nu har jag fått lite choklad och ett bad, vilket gör att det känns lite bättre. Sen kom jag på att jag glömt ta kortison idag, och det förklarar både det ena och det andra och det tredje.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk om man kunde göra något för att hjälpa... fattar att det känns hur tungt som helst. KRAM!

Alex sa...

Fast jag unnar dig lite kvalitet på levandet, inte bara att ta sig igenom ännu en dag med värk, trötthet och allmän skit. Kram

Jenny sa...

Bad och choklad kan göra underverk..iallfall för stunden! :)
kram!!

Anonym sa...

Usch vilken pest! Har du alltid lidit av migrän eller har det kommit nu?

Ponder sa...

Sofia: Nej, jag har inte haft sån här migrän innan, den kom när jag vaknade ur narkosen... (Jag har haft migrän ett par gånger tidigare i mitt liv, men bara när jag varit gravid.)

Ni andra: Tack för rara ord och kramar, det värmer. :)