fredag, oktober 24, 2008

Visuell underredesinspektion

Idag tog jag mod till mig och gränslade spegeln för att ta mig en titt på hur det ser ut där ner nu. Ni kan vara lugna, jag ska spara er alla detaljer, men det ser i allafall inte infekterat ut, något som jag var lite orolig för eftersom det fortfarande gör rätt ont. (Det visade sig att jag fått ett ganska stort hematom ut mot ljumsken och det är det som gör ont. Svidet kommer garanterat från såren och kliet från stygnen - hoppas det läker ihop snart och att trådarna ramlar loss.) Bara att uthärda med andra ord. ;)

3 kommentarer:

Alex sa...

Önskar ditt underrede snabb tillfriskning.

Ponder sa...

Mitt underrede hälsar och tackar! ;D

Lotta sa...

Vilken tur att allt är som det ska där nere. Inte konstigt att det gör lite ont nu när de varit där och rotat men du ska se att det snart är sig likt igen. :)

Snart fit for fight! ;)