lördag, oktober 18, 2008

Något lite bättre idag

Kanske håller den äntligen på att klinga av, migräntoppen? (Migräntoppen är verkligen botten, ha ha... Ja, jag har tagit citodon igen, för att klara av att ha alla hemma.)

Planerna för dagen är att göra ingenting och att försöka överleva att hela huset är fullt av ljud. Tur att man har hörselkåpor.

Uppdatering kl 14:15: Maken har tagit hunden och Prinsen och åkt ut till sommarstugan. Storasyster är ute och leker, Lille Herrn ligger nöjt på golvet och fnular. Jag har ätit en god lunch och avslutar nu med en bit mörk choklad. Just nu är det ganska bra trots allt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är inte klokt vad du har det eländigt, hoppas verkligen du hittar något som fungerar!!

Har du testat akupressur?
Har testat det mot spänningshuvudvärk och det hjälpte.

-Åsa

Ponder sa...

Jag får ju massage mot spänningshuvudvärken, och går på den där vattenavslappningen, och jag tycker båda hjälper mot den, men inte mot migränen tyvärr. Akupunktur ska jag få efter jul, innan dess har sjukgymnasten inte tid.