tisdag, december 23, 2008

Fäääärdig!

Och inte på toaletten, utan med julstöket! I skafferiet står burkar med kola, tryfflar och polkabräck, i kylen skinkan, köttbullarna, den inkokta laxen och sillen. Paketen ligger under den klädda granen (en riktig Disneyvariant faktiskt, odlad på sommarstugan). Det enda jag inte hunnit med är mitt traditionella bastubad dan före dopparedan, men det är nog bara bra för min migrän tror jag. På det hela taget känner jag mig lugn och harmonisk (kan kanske bero på att jag har magen full med tryffelsmet?), och ser fram emot morgondagen, migrän eller ej.

Nu återstår bara att önska alla mina bloggläsare en riktigt GOD JUL! Hoppas ni får det riktigt bra allihopa, vänner som ovänner (ifall jag har några sånna som råkar läsa här, t ex surfi-an på Lindex, men den historien tar vi en annan dag ;).

4 kommentarer:

Jenny sa...

GOD JUL önskar jag dig och hela familjen!!!
Kram!

Alex sa...

God jul till dig och de dina :) Kram!

Anonym sa...

God jul min rara Ponder!
jag tror jag firar hos dig nästa år, vilka massa godsaker du har i skafferiet :-)

P&K
åsa

Norrländskan sa...

God jul till dig och hela familjen!