söndag, december 07, 2008

Nattugglar

Om ni undrar varför jag är uppe så här sent så är det för att lille Herr'n inte har somnat för än nu, och jag sitter här och är själv för en stund, för att citera Norrlands Guld-reklamen. Har man ett bebisplåster hela dagarna* blir åtminstone jag lite närhetstrött och vill njuta av mig själv ett tag (hur lät det där?!) innan jag somnar. Nej, nu ska jag surfa på lite adventskalendrar och se om jag kan göra av med lite (mer) pengar, vilket inte brukar vara så svårt. Undrar förresten om jag ska lista vad jag köpt här i bloggen och för hur mycket? Om man ser hur mycket man gjort av med kanske det blir lättare att låta bli menar jag?

* Och då snackar vi helplåster - jag har inte ens kunnat gå på toaletten utan honom...

2 kommentarer:

Unknown sa...

Om inte annat är jag nyfiken på vad du shoppar ;) Hoppas lilla H friskar till sig och att din stackars stackars mamma slipper bli väckt av sötaste A...barnbarn måste vara jobbigt att ha ;)

Ja, så hoppas jag att du snart syns konturvist om inte annat.

Pussåkram!

Anonym sa...

Ja gör det, jag vill ha shoppingsällskap!!

Plåster ja, dessa två dagar med vab har varit eländiga, all min sympati när det behövs :-)

Åsa