lördag, april 26, 2008

Gick jag hem för tidigt?

Svårt att veta och omöjligt att svara på, men idag, just nu känns det så. Jag är fortfarande så himla trött och sliten, huvudet gör konstant mer eller mindre ont trots smärtstillande av olika styrka och så har jag kramp i tarmarna lite till och från. När jag blir dålig (får en migränspik eller tarmkramp) kan jag inte göra någonting, inte ens ta hand om mig själv när det är som värst.

Man känner sig en smula värdelös när man inte ens kan ta hand om sin nyfödda bebis...

4 kommentarer:

Elin sa...

Låter inget vidare! Hoppas du börjar må bättre snart! Vad beror migränen på?
KRAM!!!

Ponder sa...

Neurologen sa att det inte är helt ovanligt att kroppen reagerear med migrän på ett stort trauma. Varför det händer vet man inte, men anfallen brukar vara långa och svåra att häva tyvärr. :-/

Anonym sa...

Va du har fått gått igenom mycket.
Jag lider med dig.
Nu får det vara bra med allt skit, du ska ju få må bra nu.
Sköt om dig, tänk inte på att du inte klarar av prinsen nu. Tiden kommer snart då ni få ta igen allt.
Tråkigt att din familj inte kan hjälpa er nu när ni verkligen behöver det.
Det är så tråkigt att man ska ha sån familj. jag tänker i allafall göra allt för mina barn när dom behöver en när de är stora och har familj. inte göra som våra familjer gör.
Kram på dig.

Linda #handgjordlyx sa...

Släpp det dåliga samvetet för allt! Du har varit igenom helvetet och det är inte konstigt att kroppen reagerar. Ta hand om dig. Bara dig nu... och det andra kommer med tiden.