onsdag, april 30, 2008

Idag migrän

Nehej, det gick inte... I morse vaknade jag med aura (skithäftiga blixtar framför ögonen, synd bara att det är så svårt att se vad man gör ;) och kände den där riktiga smärtan komma krypande. Stod i valet och kvalet ifall jag skulle ta en Citodon eller en Imigran, men valde den senare eftersom det var så tydliga migränsymptom. Nu mår jag ganska dåligt av den, men aurorna har i allafall gett med sig och smärtan har krypit tillbaka till sin normala, uthärdliga nivå.

Every day another battle...

2 kommentarer:

Elin sa...

Nä, men fy, vad jobbigt! Dumma, dumma migrän. Jag hoppas verkligen att migränen försvinner bums och att du börjar må bättre nu.
Tänker på dig!
Kram

Anonym sa...

Nej vad jobbigt!
En kompis hade hämtat ut ett dunderpiller mot migrän, men du har väl koll på sånt, annats kan jag fårga henne?

Din lilla stackare :(
Kram Åsa