måndag, augusti 04, 2008

Augusti

Det var idag maken skulle börjat jobba efter sin långa ledighet, idag som jag skulle vara hemma med lille H själv, idag som jag skulle hämta Prinsen på dagis med syskonvagnen. Inget av det har hänt idag, och ingen vet när det kommer hända heller...

Trots att vädret är migränvänligt så har inte mitt huvud fattat det, och jag har lika ont som vanligt... Borde ringa och fixa akupunktur- och massagetid, men jag har varken ork eller lust med det idag. Måste ringa och boka om en läkartid också - varför kan KKs sekreterare aldrig göra rätt? Det är tredje gången de bokar mig till en annan läkare, trots att det utryckligen står att jag ska träffa "min" läkare för uppföljning...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Stor, varm kram!

Lotta sa...

Men vad hände? Blev det inget dagis? Ingen gubbe på jobbet? Eller är du helt däckad, sängliggandes?

Puss på dig!

Ponder sa...

Dagis blev det, men ingen gubbe på jobbet eller dagishämtning för mig och det känns tyvärr ganska långt borta också... Dröjer ju till slutet av augusti innan jag får någon vettig hjälp, och utan den verkar det inte som att jag kommer må bättre.