torsdag, augusti 28, 2008

Hej Förkylning!

Trodde ni att jag skulle klara mig undan? Självklart inte. Är man så nedsatt som jag är (tack vare kortisonet och migränen) vore det väl underligt om jag inte blev sjuk. Så nu sitter jag här med en sorts huvudvärk till - det är lite spännande att känna tre olika smärtor i huvudet på en gång faktiskt - för ni ska inte tro att migränen och spänningshuvudvärken tar semester bara för att det kommer in en vikarie. En sak är säker, jag bör nog inte sitta framför datorn i allafall. *borta*

3 kommentarer:

Linda #handgjordlyx sa...

Din stackare! Jag hoppas att du kryar på dig snabbt.

Lotta sa...

Usch!

Tänk om det hade varit så bra att den tredje värken hade utplånat de två andra. :)

Hopp i säng med dig!

Anonym sa...

När jag är sjuk med feber eller om det blir en dag med mycke saker kan jag ta mera cortison.
(för att orka)
Gäller inte det dig?

Hoppas du är bättre nu.
Kram