torsdag, augusti 21, 2008

Någon form av terapiarbete




Fick lite silversaker jag beställt idag, och var tvungen att knåpa lite, även om det känns lite som att jag fuskar när jag bara sätter ihop färdiga delar. (Är ju van att göra allt själv, från start liksom.) Det övre är en tack-för-den-här-tiden-present till dotterns dagisfröken; det står "TEACH LEARN" på elipsen. Det undre är ett halsband jag ska ha på mig på lördag (vi ska på namngivningsfest då), fast jag tror jag ska ändra själva hängena till dess, är inte riktigt nöjd. Nu är det tre minitags med bokstäverna "E", "A" och "H" på, och dessa hänger på tre olika långa kedjor. (Ni som är insatta kan säkert gissa vad de står för! ;)

Upptäckte att jag blivit ruskigt darrhänt av allt det här, något jag aldrig varit förut, så något riktigt smide är inte att tänka på just nu.

4 kommentarer:

Alex sa...

Snyggt och en rolig idé den sista :) ser fram emot fler produktioner.

Världen enligt J. sa...

Vilka fina halsband! I nuläget är väl allt "fusk" tillåtet?

Anonym sa...

Jättefint, fusk eller inte :-)

Förstår att du inte ser fram emot den lilla operationen, jag gjorde något likande efter K och det var gjort på några sekunder, det är ju mest ställning som är jobbig (pyskiskt då) men är de inte snälla får du lägga en brakare eller två *s*

-Åsa

Linda #handgjordlyx sa...

Vad fina grejer du gör! =)