måndag, augusti 11, 2008

Lite svar om läkarbesök

Såg att ni undrade där nere om jag skulle till läkaren snart. Svaret på det är nej, jag har inga inbokade besök just nu, varesig på neuro eller magtarm. Anledningen är att det inte finns så mycket någon kan göra; tarmen är ju som den är (alltid sjuk, när den blir sämre höjer jag kortisonet) och migränen kan de inte behandla så länge jag ammar. Det enda som är på gång är sjukgymnastiken, vilken drar igång sista veckan i augusti. Om jag orkar ska jag ringa min gamla sjukgymnast på KK och höra om hon kan ta emot mig ett par gånger, så jag har något under tiden.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Okej då, sticker jag ut hakan här och frågar frankt:

Måste du amma då?
Jag vet hur jag själv var, jag slutade efter sex månader för att kunna ta tabletterna men vad har du för plan?

Usch jag känner mig mkt okänslig men måste du amma för hans skull med, är det något med allergier/ersättningen som inte funkade eller?

Hoppas du inte blir ledsen på mig!
Kram Åsa

Anonym sa...

Ja jag tänkte samma sak. Hur mycket lidande är de positiva effekterna av amningen värda? Fast i denna tid av amningshysteri är det svårt att tillåta sig att sluta amma när det funkar. Var man än kommer hjärntvättas man med amningens överlägsenhet.
Tack för tipset om matsnacket, jag ska kolla in där! Kram!

Ponder sa...

Klart ni får fråga, jag tar inte illa upp. :)

Så fort jag mår lite bättre ska jag svara också... ;)