måndag, augusti 11, 2008

Arbetsträning typ

Maken har åkt till jobbet och lämnat mig hemma med lillfis och storfis, mellanfis är på dagis. Trots att 2-åringen, som är den som kräver mest uppmärksamhet, inte är hemma, känner jag att det är för mycket för mig. Är det inte lillfis som skriker så vill storfis ha hjälp med något, och mitt i alltihopa ringer det så klart på dörren, vilket utlöser hysteri hos hunden också.

Nej, jag är inte redo för det här, nu får maken pallra sig hemåt.

Det här var alltså ett test för att se om jag ev. kan gå ner i sjukskrivningsgrad så att maken kan jobba åtminstonne halvtid, men det verkar alltså inte så. Problemet är att snart har jag varit sjukskriven ett helt år, dock med olika diagnoser (någon som vet hur det funkar?), och då blir det med allra största säkerhet stopp från FK.

1 kommentar:

Linda #handgjordlyx sa...

Jag tror att du klarar dig till årsskiftet iallafall... Fk ska väl dessutom informera dig om de nya reglerna och hur de påverkar dig. Förresten så borde du haft ett möte med fk redan inom 14 dagar eller var det en månad?

Det bästa är att ha så lite som möjligt att göra med fk.