tisdag, november 25, 2008

8-utmaning

Jag har blivit utmanad av Busmamman och Elin:

Regler:

1. Publicera reglerna på din blogg
2. Svara på de sex 8-sakerna
3. Meddela de utmanade på deras bloggar

8 favorit TV-program:
1. House
2. Miami Ink
3. Mythbusters
4. CSI
5. Criminal Minds
6. Numbers
7. Cold Case
8. Vänner

8 saker jag gjorde igår:
1. Var på massage
2. Lagade två middagar (tur, för idag har jag migrän)
3. Skottade snö
4. Kollade hur det gick för mina Traderaauktioner (typ 1000 ggr)
5. Åt inte choklad (maken hade ätit upp den och på affären var det strömavbrott...)
6. Tittade på TV (CSI, utan att gråta den här gången)
7. Ammade
8. Pussade mina barn och maken och sa att jag älskar dom

8 saker jag ser fram emot:
1. Julafton (för barnens skull)
2. Åka och hälsa på -sl- och PappaF (whenever it might be...)
3. Göra julgodis, många sorter ska det vara
4. Vår traditionella speldag på juldagen
5. Åka skridskor
6. Våren och värmen
7. Att få lite ordning här hemma
8. Att bygga snögubbe med Storasyster och Prinsen (väntar bara på kramsnö)


8 Favorit restauranger:
1. The Brass Bell, Fish Hoek, Cape Town
2. Peddlars on the Bend, Constantia, Cape Town
3. Pizzerian i den lilla byn i Toscana
4. Gondolen, Stockholm
5. Den där indiska restuarangen på Söder, vad den nu heter.
6. Swedenhielms, Uppsala
7. Sushi-lunch-haket


Sen orkade jag visst inte mer just nu...

8 saker på min önskelista:

1 kommentar:

Linda #handgjordlyx sa...

PappaF blev lite förnärmad när besöket hos oss bara låg på andra plats... ;-)