torsdag, november 27, 2008

Virrig

Jag är så virrig att jag inte känner igen mig själv. Ett exempel är att jag skulle skriva ett exempel på hur virrig jag är, men det har jag glömt vad det var. Jag klarar absolut inte att göra två saker samtidigt, och då snackar vi gå-och -tugga-tuggummi-nivån, d v s inte ens de enklaste sakerna. I vanliga fall är jag nog ganska rationell, gör gärna flera saker samtidigt, typ tvättar, packar dotterns ryggsäck och lagar mat, nu är det en omöjlighet.

Jag känner inte igen mig själv och jag tycker inte om det. Tyvärr är det mer än bara amningshjärna - det känns som att migränen fräter sönder allt jag har innan för skallbenet...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Usch! Vik hädan elaka migrän!

Känner igen mig i vidskepligheten du skriver om nedan!

Alex sa...

Vad finns det kvar att säga? Kan dom inte skicka dig till någon superdupermigränexpert snart? Om det nu finns en sådan. Kanske utomlands...resan betald...

Anonym sa...

Vet du jag tror det kan vara så att hjärnan har fullt upp med att ha migrän, den har liskom inte tid med annat.

Så mitt tips är att när migränen försvinner kommer din multi-tasking tillbaka med råge, du har ju en del att igen :-)

-Åsa