måndag, november 24, 2008

Dagens lista-utmaning

Cissi har utmanat mig:

Dagens humör: Hyfsat, har nog varken gråtit eller skrikit idag.
Dagens mående: Får säga hyfsat där med, migränen är på väg nedåt efter en topp i helgen.
Dagens borde: Duscha och tvätta håret, vilket jag strax ska göra. Sen finns det 100 borden till av städningskaraktär, men dom skiter jag i.
Dagens frisyr: Kepsfrilla med massagelotion i, vääääldigt snyggt.
Dagens klädsel: Mörkgröna mjukisbyxor från Ica Maxi, rosa strumpor och svart Boob amningströja - verkligen färgkoordinerad och tjusig.
Dagens planer: Nu är ju dagen nästan slut, men jag planerar att hoppa i duschen, amma Lille Herr'n en sista gång och sen sova.
Dagens vill ha: Kokosstänger (smågodis alltså), men det var strömavbrott på affären så maken (som ätit upp mina) kunde inte handla.
Dagens längtan: Att bli migränfri
Dagens fundering: Om vi ska bygga om i köket (bara drömmar).
Dagens beroende: Huvudvärkstabletter av olika slag
Dagens tråkigaste: Legionellasmittan på sjukgymnastiken tror jag
Dagens tidning: DN, alltid DN.
Dagens låt: Musik, vad är det? Jo, maken spelade Josh Groban (!) i bilen idag, You're still you tror jag låten hette som var på när jag klev i och genast beordrade honom att stänga av... :-/

Jag har blivit utmanad av Busmamman och Elin också, men det var så mååånga svar som krävdes att jag inte riktigt orkar idag. En annan dag kanske...? :)

Inga kommentarer: