tisdag, november 11, 2008

Utmanad

Jag har blivit utmanad av Alex och Åsa:

3 saker jag skäms för:

1: Vårat hem, det har förfallit totalt det här året och kaos råder
2: Att jag glömmer bort viktiga saker hela tiden
3: Att min älskade hund inte får den uppmärksamhet hon borde ha

3 saker jag är stolt över:
1: Mina barn
2: Min empati
3: Min intelligens

3 saker jag vill göra år 2009:
1: Slippa migränen (otippat va?)
2: Disputera (yeah right!)
3: Få ordning på kaoset (se första frågan)

3 händelser år 2008 som jag aldrig kommer glömma:
1: Kräkset
2. Förlossningen
3: Lille Herr'n

3 saker jag inte kan klara vardagen utan:
1: Maken, han är min livräddare och mitt allt
2: Medicinerna (sorgligt men sant)
3: Datorn (också det lite sorgligt, fast på ett annat sätt ;)

3 personer jag avundas:
Att avundas är bara dumt, bättre då att göra något åt sin egen situation istället! (Hurtigt va?! Ska skriva något mer uförligt en annan dag när jag inte har så mkt migrän...)

3 personer jag utmanar:
-sl-, Linda/Nellie och Somris, om ni vill och orkar förstås.

2 kommentarer:

Alex sa...

Roligt att du pallade med att bli utmanad.

Synd att den sköna tiden på stan var tvunget att betalas med migrän. Vad ska vi göra med dig?

kram

Världen enligt J. sa...

Jag tänkte också sätt upp maken under saker jag inte klarar mig utan, sedan kom jag på att han inte är en sak ;)