söndag, november 30, 2008

Umgås

Idag var vi hos mamma på familjemiddag. Alla syskonen var där med sina respektive, plus min extra bror, allt som allt nio vuxna och så våra tre huliganer (som faktiskt var ovanligt lugna). Jag klarade av förrätten och halva varmrätten, sen var jag tvungen att gå ifrån bordet och vila huvudet ett tag. Gjorde en snabb come back till efterrätten (jag menar, vem vill missa chokladkaka), men sen fick vi packa ihop oss och åka hem. Nu sitter jag här med dunkande huvud och vill bara sova, men lille Herr'n har visst andra planer...

Jag är inte gjord för att umgås längre.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Men det var ju ändå ingen liten tillställning, men tråkigt att du är så uschlig så du inte kan få njuta!

Nå, hur gick det med tradera, här sitter jag och undrar...

-Åsa

Ponder sa...

Det gick VÄLDIGT bra, nästan 3000 blev det tillslut på trettio auktioner. :) Nu ska bara alla betala...

Linda #handgjordlyx sa...

Men, skönt ändå att du kunde vara med en liten stund?

(Jag har lämnat blod till panelceller idag, men det räknas väl inte i din utmaning ;D Jag har en lite udda vävnadstyp, vilket gjorde att jag passade bra i vävnadstypningens panel. Det är alltså för att typa organdonatorer och recipienter, så att man sen vet vilken vävnadstyp de har och vilka som ev skulle passa ihop med vilka, vid donation!)

Anonym sa...

Men, vad skönt att du kunde vara med en liten stund iallafall? Men synd att du inte kan få njuta fullt ut av någonting... Känner med dig!

Kram!

Anonym sa...

haha... Denise här igen... man kanske skulle kunna kalla mig papegojan också?? Ser att jag gav dig i princip samma kommentar som dom två ovan!!