onsdag, november 19, 2008

Beröm mig!

Idag har jag gjort något av det tråkigaste jag vet, nämligen tränat på gym. Det faktum att det var på sjukgymnastiken och inte ett vanligt gym gjorde det faktiskt marginellt bättre, även om jag inte kan påstå att det var kul. Stark är jag inte heller; vissa maskiner klarade jag inte av att göra de föreskrivna femton repetitionerna trots att jag inte hade någon vikt på. Efteråt kändes det ganska migränigt (höjd puls är ingen höjdare), inte direkt oväntat, men också ganska skönt på ett "jag klarade det"-sätt. Hoppas att jag nu kan få lite kontinuitet på det här, speciellt som bassängen är stängd månaden ut (skit skit skit).

I morgon lär jag inte kunna röra mig för all träningsvärk, men vad gör det?!

7 kommentarer:

Busmamman sa...

Ja det var sannerligen imponerande!!!
Inte ens utan migrän tar jag mig dit ;)

Lotta sa...

Bra jobbat!!! Det är tråkigt i början men du ska se att det blir bättre när mucklerna börjar poppa upp och du orkar mer. Styrketräning borde alla kvinnor träna. Det förebygger så mycket som t ex onda ryggar och axlar. Sen blir man ju pigg på kuppen!!!

Jag hejar på dig! :)

Världen enligt J. sa...

Good girl! Det blir bättre med tiden, om det är någon tröst.

Linda #handgjordlyx sa...

*impad*

Alex sa...

Duktigt!!! Med migrän och allt. Fast det tillståndet känns kanske konstant...Heja!

Anonym sa...

Mycket imponderande och jag tycker du var superduktig!

Nina sa...

Heja heja :) Hoppas du inte får för mycket tränigsvärk eller migrän
Kram