söndag, februari 14, 2010

I väntan på praktiklön: SuperGratis.se

Har hittat en sida där man kan samla ihop till olika gratisprodukter, bland annat presentkort på Polarn o. Pyret, HM, JC, Kicks, Siba, Stadium, Mio och Cervera., men också biobiljetter, trisslotter, parfym, spelkonsoller och mobiltelefoner.

Poäng får man genom att svara på olika undersökningar, prova olika produkter och tjänster eller beställa t ex prenumerationer. Och det går fort att få ihop poäng. På bara några klick hade jag fått ihop till ett presentkort på 100 kr på Polarn o. Pyret - perfekt nu när vårens nyheter kommit in!

Ja, och så kan man så klart skriva blogginlägg och värva andra för att få poäng. Vilket jag gör nu. Men det hade ni nog redan fattat.

Sugen på att prova? Klicka här>>> så fixar du 30 poäng till mig.

3 kommentarer:

Jenny sa...

Jag har klickat :)

Ponder sa...

Tack tack! :)

Monica sa...

Vad synd, jag är redan med där, annars hade jag gått med.
Kan tipsa dig om Gratisbio, det är ett kanon bra ställe.