tisdag, februari 16, 2010

Undrar hur länge det här går?

Praktik från 9-15:30, jobbet 15:45-17:45, hem, krama huliganerna, äta gröt, jobba två timmat till.

Jag gissar på en dag till, eller möjligtvis två beroende på hur mycket jag har att göra på praktiken. (Idag har det mest varit administrativa saker och ett möte/en intervju, i morgon ska jag skriva saker...)

Det är kul, men förjävligt jobbigt att inte veta hur jag ska få det att gå ihop. Chefen är en ganska hårdför kvinna som inte var det minsta intresserad att diskutera mina löneanspråk. Får hoppas att min handledare kan ligga på där, annars blir det som sagt bara två veckor. På gott och ont.

Nu: Jobba.

3 kommentarer:

Viktoria sa...

Bra jobbat Ponder!

Jag har läst i det tysta på senaste tiden men hela tiden slår mig tanken hur duktig du är som orkar köra på trots allt! Heja dig!

Linda #handgjordlyx sa...

Var rädd om dig! Det finns inget som är värt att du går under på kuppen...

Monica sa...

Men nä så där mycket kan du väl inte hålla på och jobba, ta hand om dig. Du har bara en kropp!