söndag, februari 14, 2010

Lite nervöst

I morgon kl 9:15 ska jag vara med på morgonmötet på min praktikplats. Det känns så där lite lagom pirrigt, kryddat med ovissheten när det gäller lön.

Ja, ja, jag får väl gå dit och vara mitt allra självsäkraste och charmerande själv, så ska det nog gå bra. Bara att hoppas på att migränen inte sätter käppar i hjulet...

Kom på att jag kunde ta en Zomig i förebyggande syfte - effekten sitter ju oftast i ett helt dygn. Och tänk, så blev jag migränfri ikväll också, som en bonus. Dessutom är det en sån där biverkningsfri gång. Idel fördelar alltså.

Nyss sms:ade min handledare och sa att hon eventuellt måste VAB:a i morgon. Kanske får jag en dags respit?

4 kommentarer:

Linda #handgjordlyx sa...

*hoppas och håller tummarna* för att migränen ska hålla sig borta imorgon!

Alex sa...

Lycka till :D!

Hur ser torsdag eller fredag ut för dig förresten? Du kanske kan komma till Blåsenhus med lite sushi i bagaget om du mår så pass att du kan det? ;)

Anonym sa...

Självsäkert strossar du in och får pangbra betalt, migränen håller sig på mattan - Heja!!

Lyckospark
Åsa

Ponder sa...

Tack allihopa. Det blev ju inget idag, så nu får jag försöka ladda om till i morgon istället.

Alex: Det är liiite långt till Blåsenhus från mitt tillhåll. Tyvärr hinns det inte med på en lunchtimme. :(