fredag, maj 23, 2008

Jo då, jag har en hjärna

Och den är frisk! (Eller frisk och frisk, det kanske man kan diskutera om man vet vilken humor jag har t ex... ;) Inga blödningar, proppar, aneurysmer, tumörer eller annat skräp - skönt. Kvar finns dock migränen med spänningshuvudvärk mellan anfallen, och den ska nu försöka kureras med akupunktur och massage hos sjukgymnasten. (När nu det blir? Det här är tredje gången det påtalas att jag ska dit, och ännu har inget hänt...)

En lång dag med mycket väntan blev det; kom till Neuromottagningen 8:30 och var hemma igen 16:30, mer död än levande. Fick kontrast under MR-undersökningen, så jag har varit tvungen att pumpat ur två gånger också.

Nu skulle jag vilja gå och sova, men det verkar som att lillTjyven vill ta igen lite amning först. ;)

2 kommentarer:

Alex sa...

Skönt att dom inte hittade något i skallen på dig...hahaha...som förstås inte ska vara där vill säga ;) Kram

Elin sa...

Vad skönt att allt såg bra ut! Hoppas du får akupungtur och massagen snart och att migränen och huvudvärken försvinner snabbt som blixten.
Kram