måndag, maj 12, 2008

Läkartid i morgon!

Klockan 08:00 i morse ringde den snälla BM och väckte mig med beskedet om att jag får träffa "min" läkare när jag vill den här veckan. Jag hade nog helst nöjt mig med en telefontid för att slippa röra på mig med mitt onda huvud, men BM tyckte att det var lika bra att jag kom in. Eftersom jag var helt nyvaken under samtalet gick jag med på det, och nu när jag har tänkt efter en stund är det nog ganska bra ändå så att de kan ta lite prover också. Hur som helst, i morgon ska jag dit kl 11, trots att han egentligen inte har mottagning utan är forskningledig. Tänk om alla läkare kunde vara så engagerade... (Är så klart väldigt glad att jag fått fatt på en så bra läkare, igen, speciellt när allt blev så här jobbigt.)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Låter ju verkligen schysst!!
Lycka till!

-Åsa

Linda #handgjordlyx sa...

Åh vad bra! Jag hoppas verkligen att du kan få riktigt bra hjälp också!

*kramar*

Lotta sa...

Det låter ju toppen!

Håller en tumme idag att det går jättebra hos läkaren och att du kommer därifrån som en helt ny människa.:)

Kram!