lördag, februari 14, 2009

EFIT idag

Kl 0930

Dagen börjar som vanligt med migrän och då måste jag ta piller. När det är helg har jag dessutom lyxen att kunna ligga kvar i sängen till de börjar verka.

Kl 1030

Klappar lite på finaste vovvan som njuter i solen

Kl 1130

Kollar hur det funkar med mobilbloggningen

Kl 1230

Ute på prommenad med hunden.

Kl 1330

Lunch! (Fast jag var visst så hungrig att jag glömde fota innan maten var slut...)

Kl 1430

Hunden väntar på sin lunch.

Kl 1530

Prinsen och jag fikar lite. "Schörst macka, sen bolle" förkunnar han här bredvid mig.

Kl 1630

Lilleman och jag vilar.

Kl 1730

Jag och min hjälpreda lagar mat. "Da du ja lage mat" säger han hundra gånger under tiden.

Kl 1830

Äntligen mat! Kycklinggryta med saffran och curry blev det. (Ja, den nya mobilen är kass att fota mat med...)

Kl 1930

Läser protokoll från kommunfullmäktige för att se om det finns något att skriva en artikel om.

Kl 2030

Dottern har precis klivit ur badet och läser för mig ur en bok om barnmat från BVC.

Kl 2130

Lille Herr'n får kvällsblöja och pyjamas.

Kl 2230

... och så SATC-filmen blir en bra avslutning på kvällen.

Kl 2330

Färdigammad och väldigt trött.

Kl 0030

God natt, sov gott.

3 kommentarer:

Lotta sa...

Kul att se din dag.

Man skulle kanske slå till med en EFIT någon dag. :)

Ponder sa...

Jag var ju tvungen att göra en för att testa den nya mobilen. ;)

Anonym sa...

Hualigen, en EFIT-redogörelse från mig skulle bli så enformig att jag själv skulle somna på kuppen! Bara för det så måste jag ju göra en förstås ;).