torsdag, februari 26, 2009

Var är kameran?

Makens nya födelsedagskamera är spårlöst försvunnen. Sist den sågs till var i måndagskväll i badrummet då vi fotade när killarna badade. Jag vet att jag la den på tvättkorgen när jag skulle ta upp lille Herr'n och där slutar alla spår.

Någon som känner sig lite synsk och vill hjälpa till?

Uppdatering:
Kameran är funnen, i fickan på ett par täckbyxor. Vem som lagt den där? Förmodligen jag, men det har jag inget minne av. Jag är inte helt förtjust över hur virrig jag är nu för tiden.

4 kommentarer:

Världen enligt J. sa...

I tvättkorgen kanske? Eller i tvättmaskinen? För ett tag sedan hittade jag min klocka i ett pastapaket...jag hade inte lagt den där.

S sa...

Jag hittade min guldklocka i en gympasko. Jag hade inte lagt den där...

Men kameran får kanske inte plats i en sko!?

Anna sa...

Skönt att den kom tillrätta i alla fall.

Anonym sa...

Tänk att du kom på att leta där! När det finns många små händer i ett hem verkar saker kunna hmna varsomhelst *skyller ifrån mig*