onsdag, februari 04, 2009

Utan eld ingen... artikel?

Sitter här och slösurfar när jag egentligen borde skriva ihop artikeln om Spindelmannen, a.k.a. Åke Holm, men det vill sig inte riktigt. Jag vet ju att jag har hela kvällen i morgon på mig och det räcker tydligen för att jag inte ska kunna motivera mig att göra det. Nej, jag behöver den där elden i baken för att det ska bli något.

Jag kommer skriva något idag, men känner jag mig själv rätt kommer jag skrota texten och börja om. Då när knutarna brinner och rumpan börjar bli het.

(Jag skrotade även idéen att gå på ett till föredrag. Det finns ju inget som säger att nästa jag väljer skulle bli bättre. Lika bra att bita i den sura spindeln, eller vad man ska säga?)

1 kommentar:

Lotta sa...

Skulle vilja se dig med eld i baken. ;)

Lycka till med nya karriären! Detta kommer du att fixa finfint.