söndag, februari 08, 2009

Middagsönskan

Sitter och tittar på reprisen av "Vad blir det för mat" - söndagar är bra på det viset, eftersom TV4+ visar två avsnitt på rad. Kom på att jag gärna skulle vilja bli bjuden på mat av Perra, och se när han lagade den på plats. Om inte annat för att se om han håller på likadant utan kamera. Fast jag vete fan vad vi skulle prata om när vi väl satte oss ner för att äta. Vad fantastiskt pinsamt det skulle kunna bli, jag menar han äter ju mesar som mig till middag.

Tror det får räcka med TV-programmet trots allt.

4 kommentarer:

Världen enligt J. sa...

Jo, men det finns väl massor av saker att diskutera med Perra? Köksrelaterade saker...typ spisar/kastruller/den perfekta såsen/hur man slipar en kniv/favoritråvaror (osv.)?

Disanisa sa...

Men diskutera med Per? Nä... Man behöver inte prata så mycket. Skulle hellre känna på han lite...;) Dom där läpparna ser dessutom ganska pussvänliga ut!

Ponder sa...

J: Jo, det finns säkert jätte mycket, men jag tror att jag är lite... rädd för honom egentligen! Det är Viggos (i rederiet) fel alltihop...

L: Haha, du är inte riktigt klok! Jag är alldeles för upptagen med maten för att hinna lägga märke till hur han ser ut. ;)

Linda #handgjordlyx sa...

Men han är väl ruskigt sliskig?? Inte min typ iallafall... ;-)