söndag, februari 08, 2009

En annan längtan

Åh vad jag längtar till torsdag! Jätte jätte mycket längtar jag. Så där mycket att jag nästan inte vet vad jag ska göra med alla längtan. Äntligen något roligt att se fram emot. Äntligen ska det ske som vi väntat på i över 1½ år! (Nej F, jag menar inte spritbytet.) Det enda som är tråkigt är att tiden kommer gå så fort - en liten kväll räcker ju inte på långa vägar! (Jo, förhoppningsvis ses vi en stund på lördagen också, men det är ju inte riktigt som det brukar vara, dvs en hel helg med god mat, balkongljug, BAMSEK-spaning mm mm.)

(För er som inte riktigt förstår så ska vi få besök av -sl- och PappaF - hurra!)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Att längta är härligt! Hoppas din vecka går fort så att det snart är torsdag. Men inte för fort, då hinner du ju inte längta... :)

Linda #handgjordlyx sa...

Jag längtar också jättemycket! Och det ska bli SÅ roligt =) Pappa kommer att bli SÅ nöjd över spritbytet och jag är fortfarande SÅ tacksam över att din make gjorde det han gjorde för mig den där dagen för ett och ett halvt år sen! =)

SNART torsdag! Bara två jobbdagar och en ledig dag först.

Anonym sa...

Det ska bli jättekul! :-)

Och spana BAMSEK får vi väl göra nästa gång du/ni kommer hit... Ni kanske har någon motsvarande turistattraktion däruppe? ;-)

/F.

Ponder sa...

Hm, det finns ju i och för sig en hel bunt vildmarksdildos. Räknas det F?