torsdag, maj 14, 2009

Bara liiiite stressad

Fick veta idag att jag visst ska producera ett journalistisktblogginlägg till på fredag också. De tidigare inläggen har inte varit något större problem att svamla ihop något. Så inte nu. Nu ska det synas i texten att man läst en viss bok. En bok som jag inte har. Bokhandeln har den inte inne, jag kan få den om "sju till tio dagar". Biblioteket har den, men naturligtvis inte för hemlån. Alltså fick jag åka dit idag och försöka skumma igenom 190 sidor på två timmar. Med migrän. Gick så där. Får nog göra ett nytt försök i morgon.

Nu borde jag med andra ord verkligen skriva klart mitt reportage. Får se hur det går med den saken.

Hell, I am the Queen of Planning.

1 kommentar:

DaisyAndMe sa...

Att den inte går att få tag på och migränen gör ju inte det hela enklare.. Hoppas det går bra.